کد خبر: ۵۰۹۰۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۸ تير ۱۴۰۱
طی چند ساعت گذشته اختلافات میان موافقان و مخالفان ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بالا گرفته است

 

عکس| ترکیب منتخب موافقان و مخالفان اسکوچیچ/ کدام ملی‌پوشان خواستار بازگشت کی‌روش هستند؟

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبر ورزشی، در چند روز گذشته فوتبال ایران پرالتهاب‌ترین شرایط خودش را سپری می‌کند. ماجرایی که دقیقا پس از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان شروع شد و پس از پایان آن شایعاتی مبنی بر برکناری اسکوچیچ در رسانه‌های ورزشی مطرح شد.

‌ منابع خبری مدعی بودند که دستور برکناری اسکوچیچ از طرف مقامات بالاتر از فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش صادر شده است و به این ترتیب این تغییر قطعا رخ خواهد داد و حتی مذاکرات اولیه برای جانشینی سرمربی کروات هم انجام شده است.

‌از کارلوس کی‌روش به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت ایران در جام جهانی نام برده می‌شود و حالا پس از قوت گرفتن این شایعه در اقدامی دور از انتظار برخی از بازیکنان تیم ملی با انتشار متنی در صفحات مجازی خود حمایتشان را از سرمربی فعلی تیم ملی نشان دادند.

‌اما این همه ماجرا نیست و این رفتار برخی از ملی پوشان واکنش چند بازیکن باسابقه‌تر تیم ملی ایران را به همراه داشت و به نوعی مخالفتشان با سرمربی‌گری اسکوچیچ را نشان دادند. بازیکنانی که سابقه‌ آن‌ها نشان می‌دهد روزی از بازیکنان محبوب کارلوس کی‌روش بودند و احتمالا از بازگشت او هم استقبال خواهند کرد.

‌در تصویر زیر ترکیب موافقان همکاری با دراگان اسکوچیچ و مخالفان این سرمربی کروات را مشاهده می‌کنید. شما با کدام دسته از بازیکنان تیم ملی هم نظر هستید؟

عکس| ترکیب منتخب موافقان و مخالفان اسکوچیچ/ کدام ملی‌پوشان خواستار بازگشت کی‌روش هستند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها